Benim Dünyam

27 Mart 2013 Çarşamba

Örsem Örsem Ne Örsem???

Örsem örsem ne örsem dedim ve bir önceki yazımda bahsettiğim gibi,daha önce Yasemin hanımın anlatımlarına bakarak yaptığım küçük ama sevimli amigurumi Caillou bebeğimize yiğenciğim el koyunca,yeniden Caillou bebek örmeye oy çokluğu ile karar verildi.Amigurumiye ilk başlayıp yaptığım ilk göz ağrısı dediklerimden Caillou bebeğim..
 





 


Artık çıraklık bitti yaa:)kendime güvenim arttı yaa:)))daha büyük bir Cailou başladım bile....Evet dün gece kafasını ve gövdesini yaptım bile ancak sarı ipim yetmeyecek gibi görünsede,başladığım bitirmek inadı ile büyük bir sabırla örmeye devam canım dostlarım.
Sonucu merakla bekliyorum..Büyük olacak dedim ama ne kadar büyük olacak inanın bilemiyorum.Çünkü elimde sayıyla yada ölçü ile yapmıyorum,tamamen resme bağla olarak başladığım iri Cailloumuz bakalım nasıl olacak..
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder