Benim Dünyam

20 Ocak 2014 Pazartesi

Boyunluk Sapka

Canım ablam ''herkes hediyelik örüyorsun bir beni düşünmüyorsun'' isyanı karşısında kıramayıp,işe gidip gelirken bu soğuk kış günlerinde sıcacık kullansın diye ördüm bu boyunluk şapkayı..
Çok kolay ve yapımı oldukça kolay.
Umarım güzel günlerde kullanır canım ablam.
Anlatımda 10mm şiş demiş ancak ben 6 numara şiş ile ördüm çok fazla büyük numara şiş ile örgü örmeyi sevmiyorum.


Yapılışını da ekliyorum:


10 mm şiş ile doksanüç ilmek atılır.dokuz mm şişe beş sıra,3/3 lastik örgü örülür.altıncı sıradan itibaren her iki yandan dört er ilmeklik bölüm tekli lastik,orta bölüm ise düz örgü olarak toplam yirmidört cm oluncaya kadar devamedilir.Sonra on mm yuvarlakşişe geçirilerek tümörgü tekli lastik olarak devameder.(Ortadaki düz bölümden bir ilmek eksiltilerek lastikörgünün ters-düz bağlantısısağlanır.)tekli lastik kırksekiz cm daha örüldükten sonra (boyunluğun tümü yetmişiki cm olduğunda) bir defada kesilerek bitirilir.
http://www.akillihayat.com/bayan-degisik-kapsonlu-boyunluk-modeli-yapilisi-anlatimli.html 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder