Benim Dünyam

16 Kasım 2012 Cuma

Annemin ördürdüğü çorap patikler

Geçen sene idi.Anneciğim arkadaşında görmüş çok beğenmiş bu çorap patikleri ve hemen bizler için sipariş vererek ördürmüş.
5 kız kardeş olunca hiç birimizi ayırt etmeden,her birimize ördürdü.Geçen sene ayağımdan hiç çıkarmadım desem yeridir:)Artık kış iyiden iyiye kendini hissettirmeye başlamışken bende hemen çıkardım patiklerimi.
Hatta geçen hafta evimde Mevlüdüm vardı ve ayaklarımdaki bu şirin patikler dikkat çekmiş olmalıki herkes sordu.
Kim ördü...
Kaça örüyor..:)
Eh uzak olmasa ören ablam inanın sipariş üzerine sipariş verirdim herhalde.
Aslında işçilik gerçekten süper yapan ablayı bende tanımıyorum ama ellerine sağlık.Anneciğimede Allah razı olsun dualarımı eksik edemiyorum..
Keşke bende yapmayı öğrensemde bir kaç çift daha hani örüp kenara kaldırsam:)diyorum!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder