Benim Dünyam

16 Kasım 2012 Cuma

Annem İçin Ördüğüm Kırmızı Şal

Bu şalı önce kendim örmeye karar vermiş olsamda,daha sonra geçtiğimiz Bayram anneme hediye ettim..
Ablam,kızkardeşlerim ve annem şala bayıldılar
Öyle basit ve kolay bir yapılışı var ki inanın nasıl bittiğini bile anlamıyorsunuz..
Şimdi sizlerle hem yapılışını anlatmaya çalışacağım,hem de şalımın resimlerini paylaşacağım..
Öncelikle ben şalımın güllerinden yapmaya başladım..
V şeklinde 8*8 olucak şekilde gülleri ekleme yapacaksınız.
Sonrasında güllere V şeklinde ekleme yapıldıktans sonra şalımızın asıl yeri file olan kısmını örmeye başlıyoruz..
Elinizin büyüklüğüne göre yaparsanız denk getirebilirsiniz,tam olarak sayı vermek yanlış olur,herkesin örme tekniği farklılık gösterebilir çünkü;
Ve artık çiçeklerimizin kenarlarını yapmaya başladık....5.ci sırada file yaparken eklememizide yaparak şalımızın tamamlıyoruz..En son uçlarındaki motifler yapılarak şalımız bitmiş oluyor





Nurten Teyzemden aldığım şala göre çıkardım ben.O ip renginde örnek daha da belirgin aslında.Yapmak isteyen olursa onun resimlerinide ekliyorum,kolaylık olsun sizlere..
Değilmi ama söylediğim gibi,örnek daha belirgin ve daha güzel:) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder