Benim Dünyam

3 Kasım 2012 Cumartesi

Hediye Ördüğüm Bebek Yeleği ve Patiği

Kız kardeşimin kızı yani biricik yiğenim Yağmur için ördüğüm yelek,patik takım.
Yelek kendinden desenli ama ben yine duramadım ve ajur koydum:)Çok seviyorum ajur örmesini neden bilmiyorum ama çabuk ilerlemesine sebep olduğuna inanıyorum.
Patiklerin yapımını da sizler için ekliyorum.
Umarım beğenirsiniz:)


Patiklerin Yapımı:
Önce 54 tane ilmek ile başlıyoruz.
8 sıra haraşo ördükten sonra..
22 tane sağdan haroşa - 10 tane düz örgü - 22 tanede soldan haroşa şeklinde örgümüze devam ediyoruz.
Her düz sırada sağdan ve soldan haroşalardan bir sıra düz örgülere katıyoruz yani topluyoruz.
Orta düz örgüde hiç artma olmadan 10 adet,sağ ve soldaki haroşalarda 12 adet haroşa kalana kadar bu işlemi yapıyoruz.
Bu sayılar denk gelince;12 haroşa - 10 düz örgü tekrar tamamını haroşa örgü ile 8 sıra örüp örgümüzü bitiriyoruz.
En son patiğimizin dikme işlemi ve ponponları ile tamamlıyoruz

 

  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder