Benim Dünyam

5 Kasım 2012 Pazartesi

Converse Patik Yaptım :)

Aslında hiç aklımda yoktu,converse patik yapmak..Nette amigurumi oyuncak yapmaya başlayacağım ancak nereden nasıl başlayacağımı bilemediğim için yine her zamanki gibi iş başındaydım.Yani nasıl nerden başlarım diye!!!
Ve öyle bir sayfada buldumki kendimi,inan nereye bakacağımı şaşırdım.İlk önce o yaptığı birbirinden harika oyuncaklar gözüme çarptı.Her birini tek tek inceledim.Sonrasında gözüme converse patikler beni ör beni ör der gibi baktılar bana:)Birde öyle bir güzel anlatılmışki resimli bire bir harika bir paylaşım...
Kimdenmi bahsediyorum tabiki Samyelinin Örgüleri sayfasından.Sizde yapmak isterseniz Hemen buraya bakabilirsiniz.Samyelinin Örgüleri
Hemen iplerimi karıştırdım,uygun olanlarını seçtim ve işe koyuldum..Evet ilk deneme çok kötü oldu,sonrasında eşini ördüğüm zaman daha iyi olunca ilk yaptığımı söküp tekrar yaptım.Eh ortaya iyi bir şeyler çıkmalıydı:)
Ve sonuç.....:)

Şu an oğlumun bir ayağı malum alçıda,tam bitmemişken bir resim almıştım,onuda ekledim.''Ay çok güzel olmuş''diyerek öyle sevindi ki anlatamam.Hatta diğer eşinide örüp bitirdiğimi henüzz göremedi,çünkü şu an mışıl mışıl uyuyor..Sabah gördüğünde daha da çok sevinecektir eminimki.
Bir an önce bacağının alçısı çıkar ki tam 13 günümüz kaldı..Alçısı çıkar çıkmaz ayağına giydirip,resimlemek nasip olur inşallah..
Tekar Samyeli arkadaşıma çok teşekkür ediyorum..Ve sağlıklı günler diliyorum.

  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder