Benim Dünyam

24 Kasım 2012 Cumartesi

Ve Bugün Bitti!!!

Bugün Bitti!!!
O 50 gün boyunca yaşamak zorunda kaldığımız alçımız bugün çıkarıldı.
Sabah erken güne başladım,aslında geceden bir heyecan vardı.Kahvaltı sonrası hemen hastahaneye doğru yol aldık.Kapıda doktorumuzu beklerken kalbim yerinden çıkacak gibiydi ve içerideyiz!!!
Doktorumuz hemen son film çekti ve evet final!!Hemen acilde alçıyı çıkarabiliriz.
Odaya alındığı andan itibaren,ağlamaya başladı ve alçının bitmesi finalinde bile haykırışları acili inim inim inletiyordu.
-Baba!!Acıyoooo
Halbuki acıtan bir şey yoktu,sadece aletin sesi azıcık ürküttü meleğimi..
Kapıda beklerken artık tedirgin değildim,aksine mutluydum.Hatta oğlumun sesini duyanlar ''Ah yazık,kim bilir ne oldu''demeelerine karşın.Sadece alçısı açılıyor diyebildim:)
    
Yaklaşık 1 saat sonra kollarımda çocuğum,artık aramızda bir engel yok,en önemliside artık eskisi gibi olmak için sabırsızlanıyordum.
 O uzun zamandır giydiremediğim iç çamaşırlarını giydirdim,artık tek çorap değil çift çorap giymenin sevincini yaşıyordum.Veeeee...Eskisi gb pantalonlarımızı giyebilecektik..Hatta yeni aldığımız ve giyemediğimiz ayakkabılarımızı bile bugün giydik:)
Artık önümüzde dikkat etmemiz gereken bir 10 gün var.Ama inanıyorumki güzel günler bizi bekliyor.
Sağlıcakla kalın,mutlu kalın:)  
    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder