Benim Dünyam

2 Kasım 2012 Cuma

Geçmişe Yolculuk,Bebek Battaniyesi ve Yapılışı

Bu gece çocuklar erken yatmışken.Şöyle geçmişte yaptıklarımıda toparlamışken eklemelerime bir yerden başlayayım istedim.
Önceliğim bu bebek pattaniyesinden yana oldu:)Sebebini bilmiyorum ya neyse!!
Tamamen dantel ve tığ örgüsü,hediyelik yapmıştım.
Ve yapılışına geçelim isterseniz.

 Zincir çekerek başlıyoruz.Ve ikili trabzan 2 adet ve 2 zincir,2 adet tarbzan ve 2 zincir şeklinde toplamda 8 adet olmak üzere doluruyoruz içini..
İkinci sırada artık köşeleri yapmak için 2 li trabzan ve 2 zincir yapacağız bunu dört bir kenarda uygulayacağımız için ortalarda kalacak sayı önemli.Arttırma işlemelerinide zaten bu köşeelerden yapıyoruz.
 Ve istenirse düz renktende uygulayabilirsiniz ben iki renkten uyguladım.Aynı işlemi devam ediyoruz.Ve arttırmalarımızada....




 Ve bitmiş halinde gördüğünüz gibi,battaniye boyunu uzun tutabilirsiniz ancak bu kadarı benim için yeterli geldi.Ve en son çiçeklerle süsledim.Yorganıcıdan da kenarlarına fırfır yaptırdım.
Pek anlatma kabiliyetim yoktur,ama sorunuz olursa seve seve yardımcı olmaya çalışırım.Affınıza sığınıyorum:)
Ayrıca küçük bir tanede kırlent tarzı bir yastık yaptım...
İyi günlerde kullansın bebişimiz.Sağlıcakla büyüsün:)
  

  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder