Benim Dünyam

25 Mart 2013 Pazartesi

Şu an Ne Örüyorum*2*

Bebek yapacağım dedim size ama inanın bu kadar zorlanacağımı hiç ama hiç düşünmemiştim.Hatta içine dolduracağım boncuklu elyafımın bittiğinide görünce biraz zaman kaybı oldu inanın.
Evet şu an bu aşamaya geldim bile,yalnız kıyafet detayı beni oldukça yordu diyebilirim.
Neden mi?
Dün gece 3 defa mavi renkten başladığım tulumu sökmek zorunda kaldım çünkü bir türlü denk getiremedim.
Şu an ise tulumun rengi griye döndü:)bakalım şimdilik iyi gidiyor gibiyim.
Evet şimdi nerde kaldım,ne yapıyorum hemen resimleri paylaşıyorum.

Göründüğü üzere oldukça büyük bir bebek oldu,hatta oğlum bitmesi için sabırsızlanıyor diyebilirim,ama söylediğim gibi bu sefer bir örnek bulup onun üzerinden gitmediğim için baya bir zorlandım,ama bitecek inat ettim bi-te-cekkkk!!!
    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder