Benim Dünyam

3 Nisan 2013 Çarşamba

Amigurumi Caillou Bebek Örme Son Durum


Göründüğü üzere hiç te kolay değilmiş,eh boyundan büyük işlere kalkışırsan böylede acemilikler çekersin:))
Bebeğimin boyu düşündüğümden de büyük oldu,hatta baya iri bir Caillou oldu diyebilirim.
Son durum gördüğünüz gibi.
Şu an kolları örme aşamasındayım,hatta bu sefer parmaklı olsun istedim ancak istediğim şekli veremediğim için bilindik bir el yapmaya karar verdim.

Bu hafta benim için çok yoğun ve yorucu bir hafta idi.
Pazar günü piknik
Pazartesi temizlik
Salı kışlıkları kaldırıp,yazlıkları çıkarma günü
Bugünde eşimin doğum günü sürprizi yapma telaşı ile geçti

Yani sizlerin anladığı üzere inanın örgüye pek vakit bulamadım,zaten oldukça da uzun bir süre oldu ama ne  yapalım.Geç olsun güç olmasın değilmi.

Bitmiş hali ile en kısa zamanda görüşmek dileğiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder