Benim Dünyam

1 Mayıs 2013 Çarşamba

Uzun bir aradan sonra,Pippi kızım ile birlikte sıcacık ''Merhaba''

Evet biliyorum baya bir süredir yazmıyorum.Bundan dolayı özür dilerim.Ancak inanılmaz yoğun bir süreçten geçtim.Ben bile nasıl yetiştim kendime inanamadım:)ama halen yoğunum ancak küçücükte olsa kendime zaman ayırabiliyorum..
O anda işte tüm sıkıntılarımdan arınmak için amigurumi örmeye son hızımla devam ediyorum.
Bir önceki yazımda sizlere etkinlikten haberdar etmiştim:)
Şimdi o etkinlikte ördüğüm Uzun Çoraplı Pippi kızımın bitmiş resimlerini eklemek ve sizlerle paylaşmak istiyorum.











Evet onca aşamalardan geçen Pippi kızımızın son hali böyle..Oldukça şirin bir şey ortaya çıktı,belki bilenler bilir Pippi kızımız kısa saçla çilli ama velakin ben uzun saçlı olsun istedim:)Eh biraz kendimde bir şeyler kattım denebilir.
Tüm emeği geçen başta Havva Hanımın ilgi ve alakası olmak üzere Örgü Dünyam forum ailesine çok teşekkür ediyorum.
Sevgiyle kalın,amigurumisiz kalmayın:)
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder