Benim Dünyam

10 Eylül 2013 Salı

Hu huuu :) Ben Geldim ))

Uzun çok uzun zaman oldu buraya uğrayıpta iki kelam etmeyeli evet çok ihmal ettim bu kocaman dünyam olan bloğumu..
Ama yaz tatili uzun dediler ancak bakın bitti bile..
Okullar açıldı bu hafta itibari ile tabi ana sınıflarına..Bizde Pazartesi'nin gelmesini bekliyoruz.
Yaz tatilim nasıl geçti,herkes gibi sıradan ve rutin geçti yani anlatacak böyle uzun uzun hikayelerim yok benim.
Evimde çocuklarımla sıcaklarla geldi geçti işte.
Kızkardeşlerim ve yiğenimin kalmaya gelmesi ile renkli,onların gidişi ile biraz hüzünlü geçti.
Çocuklarımla hafta sonları gezmelerde dolu dolu,hafta içide sönük geçti işte:)

Ama yinede şükürler olsun,sağlığımız yerinde,eh sağlık yerinde ise keyfimizde yerinde :)

Gelelim el işi mevzusuna..Öyle çok fazla bir şey yapmadım,hatta hiç bir şey yapamadım.Bol bol evimde miskinlik yaptım.Eh yaz sıcakları ile boğuşurken insan elişiyi düşünemiyor hali ile.
Ama şu an ellimde ördüğüm Marsupilamim var bir sonraki yazımda onun resimli halini paylaşacağım sizlerle.
Artık sık sık görüşeceğiz,Rabbim sağlık verdiği sürece..
Görüşmek dileklerimle!! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder