Benim Dünyam

6 Şubat 2013 Çarşamba

2013 senesinin ilk yazısı ve kocaman merhaba

Herkese kucak dolusu selamlar sevgiler..Caanım örgü sevdalısı arkadaşlarım..
2013 yılının ilk yazısını yazıyorum..Bu kadar zamanda neler yaptım evet belki bir şey yapmamış gibi görünsemde çabaladım:)
Nedenmi amigurumi çılgınlığı benide fena sardı..
İlk Pepe bebek ile başladım..
Sonrasında Şirin örmeye karar verdim ama fena yordu diyebilirim.
En son Caillou bebek yaptım ki,yeni başlayanlar için kesinlikle önce Caillou bebek yapmaları tavsiye ediyorum.

Pepe bebek ilk başlangıç olduğu için 5 günümü aldı,Şirin bebek 4 günümü ve Caillou bebek ise sadece 2 günümü aldı.
Bu kadar uzun sürmezdi ancak malum 2 aslan anası olunca onlara karşıda ilgi ve alakamı eksik etmemem gerekiyordu:)

Tabi bunun öncesinde ördüklerim arasında renkli converse patiklerim oldu,yiğenlerime halen götüremediğim ve kış bitti bitiyor sanırım bu gidişle seneye giyecekler:)
Sonrasında amcamın kızı doğum yaptı ve onun içinde bir tunus yelek başladım,ancak ipim yetmedi ve aynı ipi maalesef ki bulamadım yarım kaldı:(
Ve şal ördüm,ilk defa firkete ile şal yaptım ve sonucu bende beğendim...

Eh hani nerde resimler dediğinizi duyar gibiyim..
Şimdilik sadece amigurulerimi paylaşacağım..Kısmet olursa her birini eklerim..
Haydi bakalım!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder