Benim Dünyam

14 Şubat 2013 Perşembe

Amigurumi ve Sevimli Maymuşum

Sizlere daha önce bahsettiğim gibi..2 gece evvel saat 03.30 sıralarında bitirdim tüm yarımlarımı..
Öncelikle maymuşumun bitmesi için çok mücadele ettim diyebilrim.
Örmesi çok zevkli inanın ama ah şu dikmesi ve yüz ifadelerini vermesi o kadar zorlandımki anlatamam:)
Ama yok inat ettim güzel olacak.




Sizler içinde bol bol resimledim:) Diyorum ya,inanın örme konusunda hiç zorlanmıyorum ancak dikme ve yüz ifadelerini verme konusunda zorlandım diyebilirim:)
Ama sonuç düşündüğümden de güzel oldu diyebilirim.
Bu arada bu güzel maymuşu yapmak isteyenler içinde... TIK TIK nevali arkadaşımızın bloğunu ziyaret edin derim yani:)
Yapımını ekleyen tüm blog ve bloger kullanıcısı arkadaşlarıma sonsuz teşekkürler ediyorum..Onlar sayesinde bu sevimli amigurumi oyuncakların yapımını başardım.İnanın ismini sayamadım onca blog sahipleri var ve her birinden helallik istiyorum..
Haklarınızı helal edin arkadaşlar,inanın şahane işler başarmışsınız,emeklerinizi azımsamamak gerekir.Heleki benim gibi bu işe yeni başlayanlara inanılmaz öncü oldunuz...
Teşekkür Ederim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder