Benim Dünyam

28 Mart 2014 Cuma

''Dew Drops Sal''ım Nihayet Bitti!!

Daha önce size hanımelim sitesinde   ''Dew Drops Sal'' ördüğümüzün duyurusunu yapmıştım..Tabi üzerinden çok uzun zaman geçti bende farkındayım.Ancak inanın örme işlemi düşündüğüm gibi gitmedi sebebine gelince şema okumayı biliyordum ancak,yeni karşılatığım ifadeler olunca bende çok zorlandım diyebilirim.Ancak sitedeki yardımsever arkadaşlarım sayesinde,onların da desteği ile şalımı gecikmelide olsa bitirebildim.
Şal toplamda 6 şemadan oluşuyordu ve ben 3.şemaya kadar gayet güzel ördüm.Ancak 3.şema sonrasında 4.şemayı örecekken ben tekrar 3.şemayı örmüşüm işte :)Sökme işlemi işte burada başladı ve devamı geldi,kafam iyiden iyiye bulanınca bende ara vermek istedim ve baya uzun bir ara oldu....
Bu şalın üzerine 3 tane daha şal ördüm:)Sonrasında bir gece yeniden elime aldım şalımı ve bir baktım her şey yolunda gidiyor...İpimin bitmesi ile tekrar bir ara vermek zorunda kaldım..
Ve asıl mutlu son!!!
Nihayetinde dün gece şalım bitti ve hemen gerdirme işlemine başladım..
Şu an o kadar mutluyum ki anlatamam,kimine göre bu mutluluk saçma gelebilir ancak ben başladığı işi asla yarım bırakmayı sevmeyen biri olarak inanılmaz kafama takılmıştı ve gece rüyalarımda bile ilmek sayıyordum:)))
Eh çok uzun sürdü sanırım sizleride çok özledim yazmak yazmak içimdekileri satır satır sizlerle paylaşmak istiyorum..
İşte benim mutlu sonum..Ve şahane Dew Drops Şalım....








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder